Oferta sponsorska 2012


Oto kompletna oferta dotycząca sponsorowania Rekonstrukcji Historycznej „Na odsiecz Warszawie 1939 – bitwa pod Łomiankami”. Spośród firm, które przekażą największą ilość środków finansowych na rzecz organizacji Rekonstrukcji Historycznej „Na odsiecz Warszawie 1939 – bitwa pod Łomiankami” wyszczególnimy te, które uzyskają prawo do tytułu sponsora generalnego oraz sponsorów.




SPONSOR GENERALNY

- Umieszczenie na stałe logo firmy przy logo Łomianek, z dopiskiem SPONSOR GENERALNY na spocie reklamującym imprezę;
- Umieszczenie na stałe logo firmy przy logo Łomianek, z dopiskiem SPONSOR GENERALNY na wszystkich materiałach gdzie się ono pojawi, po uprzednim podpisaniu umowy, w tym: we wszystkich wydawnictwach reklamowych tj: plakatach (2 500 sztuk), ulotkach promocyjnych (10 000 sztuk), w specjalnym numerze Gazety Łomiankowskiej (4 000 sztuk) przedbitewnym i pobitewnym (4 000 sztuk). Plakaty będą rozmieszczone m.in., na 20 słupach ogłoszeniowych oraz w 45 oszklonych witrynach.
- Umieszczenie powierzonych przez sponsora bannerów reklamowych, z nazwą i logo firmy na terenie Łomianek i terenie bitwy oraz w Muzeum Polowym od 5 września 2011 roku;
- Umieszczenie logo firmy sponsorskiej na bilbordzie reklamującym rekonstrukcję przy drodze krajowej nr 7;
- Udostępnienie terenu w rejonie bitwy o powierzchni 30m2 na ustawienie stoiska handlowo – promocyjnego;
- Udostępnienie miejsca na terenie okołobitewnym przeznaczonego na ekspozycję powierzonych elementów przestrzennych (balony, makiety, elementy dmuchane), o łącznej powierzchni 50m2;
- Podanie informacji o sponsorze podczas oficjalnego otwarcia inscenizacji;
- Nagłośnienie dla potrzeb akcji promocyjnych sponsora, po uprzedniej konsultacji treści, pory i czasu prezentacji;
- Umieszczenie nazwy i logo firmy jako sponsora inscenizacji w publikacjach w prasie regionalnej i ogólnopolskiej;
- Promocja firmy sponsorskiej w czasie imprez i akcji promocyjnych miasta;
- Umieszczenie informacji o firmie jako sponsorze inscenizacji, w produkcji w formie płyty DVD, lub katalogu multimedialnego;
- Umieszczenie logo i nazwy firmy podczas przewidzianych konferencji prasowych;
- Umieszczenie nazwy i logo na identyfikatorach;
- Umieszczenie nazwy i logo sponsora wraz z linkiem do strony macierzystej na stronie internetowej inscenizacji bitwa.lomianki.pl, na stronie Urzędu Miejskiego www.lomianki.pl oraz na stronie patrona medialnego – portalu historii ożywionej www.dobroni.pl;
- Umieszczenie nazwy i logo firmy w formie uproszczonej (1 kolor), na koszulkach pamiątkowych, znaczkach pamiątkowych przeznaczonych do sprzedaży i rozdawnictwa promocyjnego, od momentu podpisania umowy;
- Udział przedstawiciela firmy w czasie oficjalnego otwarcia inscenizacji.




SPONSOR WSPIERAJĄCY

- Umieszczenie logo firmy, z dopiskiem SPONSOR na wszystkich materiałach gdzie się ono pojawi, po uprzednim podpisaniu umowy, w tym: we wszystkich wydawnictwach reklamowych tj: plakatach (2 500 sztuk), ulotkach promocyjnych (10 000 sztuk), w specjalnym numerze Gazety Łomiankowskiej (4 000 sztuk) przedbitewnym i pobitewnym (4 000 sztuk). Plakaty będą rozmieszczone m.in., na 20 słupach ogłoszeniowych oraz w 45 oszklonych witrynach.
- Umieszczenie powierzonych przez sponsora bannerów reklamowych, z nazwą i logo firmy na terenie Łomianek i terenie bitwy oraz w Muzeum Polowym od 5 września 2011 roku;
- Umieszczenie logo firmy sponsorskiej na bilbordzie reklamującym rekonstrukcję przy drodze krajowej nr 7;
- Udostępnienie terenu w rejonie bitwy o powierzchni 15 m2 na ustawienie stoiska handlowo – promocyjnego;
- Udostępnienie miejsca na terenie okołobitewnym przeznaczonego na ekspozycję powierzonych elementów przestrzennych (balony, makiety, elementy dmuchane), o łącznej powierzchni 25 m2;
- Podanie informacji o sponsorze podczas oficjalnego otwarcia inscenizacji;
- Nagłośnienie dla potrzeb akcji promocyjnych sponsora, po uprzedniej konsultacji treści, pory i czasu prezentacji;
- Promocja firmy sponsorskiej w czasie imprez i akcji promocyjnych miasta;
- Umieszczenie informacji o firmie jako sponsorze inscenizacji, w produkcji w formie płyty DVD lub katalogu multimedialnego;
- Umieszczenie logo i nazwy firmy podczas przewidzianych konferencji prasowych;
- Umieszczenie nazwy i logo sponsora wraz z linkiem do strony macierzystej na stronie internetowej inscenizacji bitwa.lomianki.pl, na stronie Urzędu Miejskiego www.lomianki.pl oraz na stronie patrona medialnego – portalu historii ożywionej www.dobroni.pl;
- Udział przedstawiciela firmy w czasie oficjalnego otwarcia inscenizacji.